|   | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
         | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
  
  
  
    |   | 
    MENU  | 
      | 
    ŠKOLENIA ORGANIZOVANÉ ŠKOLOU  | 
      | 
    MENU  | 
      | 
  
  
    |   | 
     | 
      | 
      | 
      | 
     | 
      | 
  
  
    |   | 
    ŠCI | 
  
  
    |   | 
      | 
  
  
     | 
    V rokoch 2004-2006 boli na vybraných školách  vytvorené Školiace centrá Infoveku.   | 
  
  
     | 
    Cieľom bolo vzdelávať učiteľov pre využívanie PC  v ich práci a vo vyučovaní. Na našej   | 
  
  
     | 
    škole boli školiteľmi Ing. Zuzana Ďurfinová a Ing. Juraj  Kuna a spolu vyškolili viac ako 250 | 
  
  
  
     | 
    učiteľov. Absolventi sa počas školenia zoznámili so základmi  využívania počítača, riešili úlo -  | 
  
  
    | hy v textovom a   tabuľkovom editore kancelárskeho balíka OFFICE a ako výstup bol pro - | 
  
  
    | jekt v programe PowerPoint-  prezentácia na zvolenú tému. | 
  
  
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    FIT učiteľa | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    V rokoch 2007 a 2008 prebiehalo pod  záštitou Metodicko- pedagogického centra  | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    v Trenčíne vzdelávanie učiteľov : Funkčná gramotnosť  v informačných technológiách. Ško -  | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    lenie nadväzovalo na predchádzajúce vzdelávanie,  počas ktorého bolo na našej škole zria - | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    dené školiace centrum Infoveku.  | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    Učitelia mohli vzdelávanie absolvovať formou  e-learningu, alebo prezenčnou formou. Pri | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    prezenčnej forme absolvovali učitelia školenie na  vlastnej škole, v jej odborných učebniach  | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    do ktorých za nimi prichádzal multiplikátor,  zaškolený pre vedenie  vzdelávania. Naša  škola  | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    mala sa zapojila do vzdelávania prostredníctvom  multiplikátora, ktorým bola Ing. Zuzana  | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    Ďurfinová, učiteľka odborných predmetov  v elektroodboroch.  | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    Vzdelávanie bolo rozdelené do piatich modulov,  v ktorých sa učitelia zoznámili s elearningom  | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    a možnosťami využívania IKT vo vyučovacom  procese. V poslednom module využili svoje  | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    poznatky a vytvorili metodický postup na  využitie IKT v konkrétnom predmete na jednu   | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    konkrétnu tému.  | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    ANGLICKÝ JAZYK | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
     | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
    Countries and languages | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    English prepositions | 
      | 
     | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Home And Housing | 
      | 
     | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    ELEKTROTECHNIKA | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    1.a 2. Kirchhoffov zákon | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Reproduktory | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Komutátorové stroje | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Čítače | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Jednočipové mikroprocesory | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    VÝTVARNA VÝCHOVA - DEJINY UMENIA | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Kubizmus | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Farby | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Význam a využitie farieb v živote človeka | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    SLOVENSKÝ JAZYK  | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Ľudovít Štúr | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Ľudová slovesnosť | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Martin Kukučin | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Realizmus v slovenskej literatúre | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Úvod do poznávania slovných druhov | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    ZEMEPIS A GEOGRAFIA  | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Nitra | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    STROJÁRSTVO  | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    AutoCAD | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Spoje v strojárstve | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    MATEMATIKA  | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Kvadratické funkcie | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    OSTATNÉ PROJEKTY  | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Globálne problémy sveta | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Nemecky hovoriace krajiny | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Periodická sústava prvkov | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Stredoveké mestá na Slovensku | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Prvouka: Rok - mesiac - týždeň | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
    Ako sa meníme | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
  
  
    |   | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      | 
      |